خدمات کامپیوترواینترنت نور(سعید)

عکاسی خدمات کامپیوتر واینترنت

خدمات کامپیوترواینترنت نور(سعید)

عکاسی خدمات کامپیوتر واینترنت

فلش خور و رم خور کردن انواع پخش

دیگر با MP3 فندکی خداحافظی کنید


پنل فلش خور و حافظه خور ماشینی 

بورد داشبوردی 12 ولتی  و5ولتی با قابلیت پخش موزیک از روی USB فلش مموری و کارت حافظه SD مموری

نوع   بلوتوثی هم موجود می باشد

این وسیله مناسب برای کسانی می باشد که سیستم صوتی اتوموبیل آنها از نوع قدیمی بوده و می خواهند با کمترین هزینه و بدون نیاز به خرید سیستم جدید و گران قیمت ،،، از تکنولوژی روز در اتوموبیل خود استفاده کنند و بتوانند آهنگها و ترانه های موجود در فلش مموری یا کارت حافظه را نیز پخش کنند .


Image result for ‫پنل ام پی تری پلیر‬‎


این دستگاه ،،، قابلیت پخش MP3 از روی مموری و فلش را دارد. دارای ،،، رادیو FM استریو همراه با کنترل و صفحه نمایش هفت قسمتی که در تاریکی مطلق به راحتی قابل خواندن است میباشد و با ولتاژکاری 3 تا 5 ولت کار میکند. و در صورت نیاز به کار با ولتاژ 12 و یا 24 ولت جهت نصب در ماشین ، (قابل تبدیل به 12 ولت برای استفاده در اتومبیل با استفاده از یک رگولاتور ولتاژ به شماره 7805 میباشد)و شما یک دستگاه با دو ولتاژ کاری 5 و 12 ولت خواهید داشت که با هر دو کار خواهد کرد. نصب آسان و بدون درد سر + جک AUX از جلو، بسیار کم مصرف ا با ریموت کنترل کامل همراه اکولایزر. پیدا کردن اتوماتیک کانالهای رادیو و ذخیره اتوماتیک آنها.
قابل استفاده با 3 و یا 4 عدد باطری شارژی 1.2 ولت و یا 2 تا 3 عدد باطری قلمی معمولی

 
این دستگاه کوچک ولی کارا برای فلش خور و رم خور کردن انواع پخش، که CD یا DVD و یا کاست آن خراب شده و قابل استفاده نیست بکار میرود. با نصب این دستگاه پخش شما فلش و رم خور میشود که طریقه نصب آن در هنگام خرید و ارسال کالا به همراه نقشه نصب ارسال میگردد.
این دستگاه با قیمت مناسب پخش خودروی شما را فلش خور و رم خور میکند ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،اگر CD یا DVD و یا کاست پخش شما خراب است و قابل تعمیر نیست و یا چشم CD یا DVD پلیر خراب و ضعیف است با این برد کوچک میتوان پخش را فلش خور و مموری خور کرد و موسقیی و رادیو FM را با همان کیفیت شنید و از امکانات پخش قبلی مانند آمپلیفایر و ولومها و... همچنان استفاده کرد و اقتصاد مقاومتی را معنی بخشید.
نظرات 2 + ارسال نظر
فروشگاه لوازم خانگی دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:31 ق.ظ http://elmond.ir

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد